Thursday, January 22, 2009

Happy Belated Bufday Gurl!!!

Since kita tak dapat jumpa buat masa ni, aku memang da plan nak wat special post ni tuk my lovely friend.... "Cekgu Nawal". kalo tak cantik, maaf la yer...hardcopy, i'allah akan diberi kalo kita jumpa nanti... (^_^)v
Smoga hg panjang umur & dimurahkan rezeki & senantiasa dalam kegembiraan & cepat dipertemukan jodoh..amin...
"Nawal, kami kat cni takkan lupa hg tau...huhu"
Orang paling cute, bersopan santun n paling comel kat IAG & LUNCHSTERS.
Sayang kamu selamanya!!!! (^_^)
____________________________________________________________________
* Kepada sumer kawan2 sekalian, kalo aku asik "emo" je minggu ni, maaf la yer..aku rasa korang pun tau nape mood aku kureng skit sejak dua menjak ni... doakan aku cepat sembuh dari penyakit "emo" ku ini....huhu
* Slamat bercuti......n jgn jeles sgt yer.... "im going back tomorrow!!!!" (^_^)v
Sekian, wassalam

3 comments:

xOxO~fixa~ said...

mmg drama queen...hahaha...
jgn marah erk...
hepi slalu...

emy said...

akak tgh emo kew????

drama sgt..hehehe

luzclarita said...

eehm.. a lil bit emo la...coz ada prob skit hri tu. tpi skarang da ok....da ceria balik cam biasa...
(^_^)v