Tuesday, January 20, 2009

Latest info...

Salam neway, banyak juga perkara yang sudah berlaku dan yang akan berlaku dalam hidup aku sejak dua menjak ni. Antaranya:

Sudah berlaku:
- Sabtu, p "Career Carnival" kat Mid Valley. Syukur sgt2 sebab aku bertolak awal dari UIA & sampai dalam jam 10 kat cna. waktu tu, mmg tak ramai org. Tapi bila aku nak kuar, around 12. Tuhan je tau, betapa ramainyer org kat situ...ehm..nak kuar pun amik masa 15 minit. coz org nye punyer la ramai... Tapi kira ok la, coz aku berjaya approach & anta resume kat byk gak company.... (^_^)v
- Selepas bersesak2...its time to shopping la!!! huhu dapat beli somthing 4 my mom...hopefully, she will like it... (^_^)
- G umah my big bro kat Klang....having a happy time with them.... TQ along & kak yong!!! (^_^)v
- Quiz pada hari isnin. (walaupun study last minit...alhamdulillah, rasanya boleh score kot.) (^_^)
- Assignment hilang from my pandrive. (semua ni gara2 VIRUS2 jahat yang berada dlm pc kat cc & ITD....tensi tol la....aku kena mula wat balik dari mula....adeh la...)
- Election season in UIA...(tadi ptg, aku dapat tisu, limau & beg from the candidates yang "merayu" undi kat HS Building) (Confirm ada yang jeles ni..hihi)
*maaf kalo salah guna term... "merayu" ke "meraih undi"? tah la...
-Baru je habis meeting dgn PM n Head bureaus 4 my LOP "Career Day". ehm aku rasa korang pun tu kan, camne rasanyer kalo jadi secretary PM yang semesti nye bukan Malaysian. He is Morocco's ok!!! Boleh kena darah tinggi aku bila deals dgn mamat ni. (Degilnyer........tensi aku.... ehm.........)

Akan berlaku:
- Preparing the proposal paper & gonna meet him again tomorrow, for final touch. (Bersedia untuk dapat tekanan darah tinggi balik..huhu)
- I'allah nak submit the proposal to BENL Dept. esok gak. Hopefully ia takkan di reject...amin...
- Again, diskusi 4 my IPC assgnment..... (Satu group dgn Rashid...Paeja, jgn jeles tau!!! hihi)
- I'm going back dis thursday!!! huhu (da best part for this week...)

Sekian, wassalam...

No comments: