Friday, October 31, 2008

Finally..... :)

Salam hi sumer...
Ehm mesti ramai yang tak nak baca post aku kali nih... Neway, i've just finished my last paper just now... dalam kul 11 pagi tadi... syukur alhamdulillah.... habis sudah exam ku kali ini.. bukan nak riak, cume nak bagi tau jer.. yang my exam da habis... :) I'allah da plan nak balik umah ahad ni. Esok, ingat nak settlekan dulu pape hal yang tertunda hampir seminggu setengah ni... disebabkan sibuk dgn exam, byk kerja2 yang aku da postponed....

Ehm tak tau nak tulis aper lagi... just nak wish... kepada kawan2 yang masih banyak paper... "All Da best ya!!". Aku yakin koram boleh... yang penting, jgn lupe baca doa b4 jawab... then, try ur best.... I'allah sumer akan ok....

Kepada kawan2 yang da nak grade... n this sem gonna b ur final sem... aku nak ucapkan slamat melangkah ke alam "dewasa". huhu tak la.. alam pekerjaan kepada yang da dapat offer kerja. Semoga korang berjaya menempuh alam yang lebih mencabar d luar cna... ingat pesanan aku b4 ni... jgn terlalu memilih... kalo ada je pluang, gunakan sebaik mungkin... I'allah sumernyer akan berjalan lancar nanti... Doa aku akan slalu bersama korang... :)
* Special tuk : wawa + farah + nawal + Sarah + Nadia + azie + adib + iera dll... (tak ingat la saper lagi...maaf)

Ehm cuti ni tak tau lagi nak wat aper... tapi kat kepala ni da ada skit2 plan yang menarik... I'allah akan diceritakan nanti. since my exam habis awal, aku da prasan yang cuti aku pun lebih dari org lain.. kalo org lain cuti 5 minggu... aku plak cuti 4 almost 7 weeks..... huhu mau je kematu otak nanti....

k la, setakat ni dulu.... i'allah kalo ada kelapangan nanti... aku update lagi yer....
ALL DA BEST SUMER!!!! AJA-AJA FIGHTY!!! :)

wassalam

No comments: