Thursday, October 16, 2008

AGM IAG.......

Salam....
sebenarnya..byk benda yang nak diceritakan bila cakap pasal AGM ni... Tapi rasa cam malas pulak nak menaip... Oleh yang demikian, aku nak point out je ape yang aku rasa sebelum, semasa n selepas AGM ni :

SEBELUM :
- Sibuk dgn test n quiz...tapi still kena siapkan tugasan aku sebagai head of Prep n Tech 4 da AGM.
- Disamping menjalankan tugasan PnT, aku sempat memberi sedikit tunjuk ajar kepada adik2ku emy n rashid tentang hal2 yang berkaitan PnT...n how to deals wif officers kat S-Dev n lain2 office...
- Pening kepala cari idea tuk decorate conference Room yang agak besar tu....adus.... Tapi akhirnyer berjaya....dgn bantuan our PM Miss Ida, Rashid, Zakwan, Kak Nana, Emy, Lin, dll...
Thanx korang...
- Tak lupa juga persiapan aku utk menyiapkan Annual Report 4 da whole tenure 2007/2008..
n setelah dua kali membuat semakan...akhirnya....siap.... :)
- Yang paling penting....aku takkan lupakan kerisauan aku tuk present da report in front of all members and da VVIPs.... huhu

SEMASA
- Tak berapa sedar aper yang berlaku malam tu... coz rasa cam d awang awangan.... (sebab demam aku still tak ok mlm tu)
- Tapi yang paling aku ingat...aku happy sgt2 bila tgk ahli2 lama dtg n bertegur sapa dgn ahli2 baru...
- Happy bila tgk sumer org happy.... :)
- Saat yang paling aku takkan lupa...bila aku berada d depan sumer org tuk present my report..
"The worst presentation i've done!!!"
- Tahniah kepada mainboard IAG yang baru.... :)

SELEPAS
- Balik blik dalam kepenatan yang amat sgt...
- Esok pagi bgn....demam aku dtg blik...n ponteng 2 clas hari sel tu...
- Rasa lega...tapi agak sedih....since aku da terbiasakan diri melawat S-Dev n melakukan rutinku sebagai s/u...tapi aku redha.... :)
- Senantiasa mendoakan adik2ku... (mainboard baru) dapat menjalankan tugas sebaik mungkin.. n slamat bertugas sumer!!!! aja-aja fighty!!!

* ni ada sikit gamba yang sempat d edit...n neway, gamba2 ni aku amik dari blog budak2 ni jugak...hihi thanx korang....

*How Sweet!!!

No comments: