Thursday, October 9, 2008

Aper yang aku fikirkan.....???

1. Raya : simple..tapi penat.... :)
= 1st Day : Perak + Penang
= 2nd Day : Penang + Perak
= 3rd Day : Perak + Kelantan + Terengganu + Kelantan balik
= 4th Day : Kelantan + Perak
= Raya ke-5 : Perak + Selangor
* Buleh dikatakan kebanyakan masa aku tuk raya tahun ni dalam keta je la....
* Mmg penat.....tapi demi insan2 tersayang....sumer tu berbaloi... :)

2. We need to sacrifice a lot of things in achieving our aims and goals....
= i've got no idea.........

3. u've changed a lot!!!!
= Persoalan yang ditanya oleh seorg yg rapat dgn aku.....
= Aku tak deny.....coz i've already changed a lot......
= Hope, perubahan yang berlaku adalah penghijrahan kepada kebaikan..... bukan kepada
keburukan.......
* Hanya org kat luar c-na yang buleh menilai aku.....

4. Sudah jatuh, ditimpa tangga...
= Ayat yang paling sesuai utk gambakan keadaan aku hari selasa hari tu....
= Clas penuh dari pagi til 3.30....then p ITD..print out sumthing... utk d submit... nak print,
ada mslah la plak.....virus!!!
= Then, rushing p lib....coz ada diskusi....kul 4, sampai lib.... ada sorg je gr. member... d sebabkn
nak kuar, aku minta excuse.. .dgn syarat ...aku kena cari buku dulu...
= lepas buka OPAC, aku pun p cari buku yang dikehendaki.... n jumpa!!! trus pinjam... n cepat2
p msjd, solat....
= tetiba baru tersedar yg aku da lambat.... rushing nak nek bus... tgu punya tgu... Rapid KL
datang... since hari hujan... aku pun trus nek bus tu... n bila saja bus tu kuar uia... tetiba, dia
belok kanan.... baru la aku tersedar... aku salah nek bus....
= Dalam duk gelabah..aku sempat menyelak buku yg aku pinjam tadi... yg plg best nyer....
cover dia punya la baik "bahasa omputih" sekali kat dalam..... bahasa arab da.... ehm... sabo
je la....
= aku kena cepat..sebab ada meeting kul 9mlm.... n wkt kat terminal Putra... it's already 9pm..
Cam biasa aku da gelabah.... da lambat 4 da meeting!!!! then, dlm 9.20, bus dtg.... n aku nek..
niat d hati nak turun kat bustop KAED.... tekan jer loceng... driver bus wat selamba.... n dgn
terpinga2 aku hanya mampu memandang bustop tu.... n decide tuk trn kat bustop Ameenah
je.... then, menapak p CAC...... n i'm late 4 da meeting!!!!!!!
* sabar sabar.....

5. Prison Break
= just nak citer...wat masa ni.. aku tgh melayan series ni..... bagi aku, memang best la citer ni...
= so, kemungkinan besar lepas ni aku akan citer pasal prison n prisoners la kot.... jgn la korang
takut plak nak baca blog aku nanti....
= sesuatu yang membuatkan aku lebih tertarik dgn citer ni... adalah sebab ia memang relate
sgt dgn subject yang aku amik sem ni.... "Criminology".....
= tapi yang wat aku sedih.... trip ke Penjara Sg. Buloh yang djngkakan hari ni... telah d cancel
last mnit...... ehm.... punah harapan nak jumpa Micheal Scofield....hihihihihi

Sekian..... wassalam.....

No comments: