Monday, August 25, 2008

IAG'S DAY OUT!!!!

salam... 24/08/08 adalah tarikh yang amat pnting bagi aku..... since benda ni da dirancang utk masa yang agak lama...dan juga setelah menempuh agak byk dugaan, aku dan sumer komiti IAG's Day Out....akhirnyer kami berjaya melaksanakan program ni...

Mungkin bagi sesetengah org, program ni agak simple n maybe diorg pk..senang je nak buat sumer ni....tapi tak bagi aku TAK...mmg b4 ni aku pk, ok jer..n dgn yakin..aku merasakan takkan da masalah yang akan timbul.....Tapi kita sebagai manusia biasa...hanya mampu merancang..n Tuhan yang menentukan...... aku agak leka dgn sumer benda...mgkin disebabkan musim exam...aku lupa pada tggjwb sebagai komiti prgram...n byk perkara yang aku terlepas pandang...dan mungkin telah membuat beberapa pihak terasa hati atau secara tak sengaja telah terluka.....

Oleh yang demikian...dgn hati yang terbuka...aku nak minta maaf kat sumer komiti yang terlibat....atas sebarang kesilapan dan kelalaian aku dalam menyelaraskan program ni...Yang paling penting kat sini..aku dapat blaja:
-macam mana nak manage program....
-macam mana nak hargai masa...
-macam mana nak hargai sumer org...n betapa aku memerlukan semua org dalam hidup ni..
(NO MAN IS AN ISLAND!!!!)

* Special thanx tuk sumer yang terlibat.....sama ada komiti dan juga para peserta...
* Sangat2 happy sebab program berjalan lancar...tanpa berlaku sebarang perkara yang tak diingini....
* Terharu dgn komitmen yang diberi oleh adik2 baruku.....(korang mmg hapening la!!!)
* Since camera yang aku bawak bermasalah....disini ada sikit gamba yang sempat d ambil oleh our cameraman.... Thanx yer Mr. cameraman :)



Sekian....wassalam

No comments: