Friday, August 15, 2008

Aktiviti semalam.... (140808)

* Before

* Ehm....penat menanti model tuk d make up....

*Kenangan bersama owner Butik NaQia

*Finally...we're going back...at 9pm...
"huhu ngantuk....penat n nak tido....tapi happy sgt2... :) "

* Neway ni la gamba2 yang dapat aku edit buat masa ni...
* Neway, semalam aku p teman kawan aku sorang ni (awan)..yang dapat offer tuk jadi model 4 Butik auntie Junior aku (Tyra)....n kami berempat pun p la ke tempat kejadian yang terletak dalam area Wangsa Maju...
* Ni 1st time aku terlibat dgn benda2 cenggini...walau pun tak berapa berminat..tapi aku turutkn
juga...since awan beriya suh aku teman...n dia tol2 minat dgn bidang ni...
* Kami lepak kat cna...dari petang till malam...then owner butik tu blanja kami makan n anta
kami dgn selamatnyer...
* Antara kenangan terindah buatku dalam minggu ini..... Thanx korang!! :)
Sekian.....
** Atas sebab2 tertentu, gambar model tak dapat disiarkan untuk tempoh yang lama....

1 comment:

Fai Haneul said...

ni barulah model sebenar! some katalog did feature iium student but i must say they sucks! but k.awan is like the best ever!! can't wait to see more of her...