Wednesday, August 6, 2008

Ardini Batrisyia...

Salam, ehm...since sejak dua menjak ni aku agak sibuk dgn my assign n quiz...so, agak takda masa nak update my blog....juga disebabkan keadaan kesihatan yang agak kurang memuaskan...
ehm...kepada sumer kengkawan sekalian sajer nak inform korang yang skarang ni aku baru je diconfirmkan ada migrain...oleh yang demikian, kalo terjumpa or ternampak aku yang tgh pelik2 or semacam jer....hope korang dapat membantu...or faham my condition... kalo yang penah mengalami migrain, diorg akan tau camne sakitnyer benda tu...
Neway, untuk pengetahuan korang....doct yang aku jumpa bagi tau yang aku dapat migrain ni disebabkan proses pemulihan dari kehilangan byk tenaga n darah waktu aku derma darah last week. doct tu cakap, seeloknyer..kalo kita tak berapa sihat or slalu meghadapi masalah tekanan darah rendah..jgn la berangan sgt nak derma darah...n kalo still degil jugak...ni la hasil nyer...migrain mungkin salah satu penyakit yang akan datang...tapi mungkin juga akn ada penyakit lain....so, korang!!! pasni kalo rasa teringin nak derma darah...make sure korangnyer berat tu da terlebih dari yang disarankan (bukannyer cukup2 or lebih skit dari 46kg). bukan aper, just nak make sure korang takkan suffer after u donate ur blood....
ehm..gamba kat atas ni adalah gamba anak kepada roomate aku....FYDA.....since aku n my geng kat Safiyyah penah jaga dia 4 da whole short sem hari tu....tetiba aku teringatkan dia...ehm...d makin bulat da minah ni...rindu sgt3 kat dia....huhu hope nanti aku akan da pluang tuk ke Sarawak tuk melawat my lil princess ni....
ehm...setakat ni dulu....
daaaaaaaaaaaaaa
assalamualaikum

No comments: