Monday, August 3, 2009

Latest News!!

salam
- Lamanyer tak update...............sorry..............................takde mood n keletihan sgt2...
- Weekend, date dgn my lovely Wali.... ehm.......... makin kacak n sihat n bulat... ^_^ "LOVE U!!"
- Having a happy weekend!!! Even kena pakai topeng muka sepanjang perjalanan from Subang to Serdang & from Bangi to Klang... Segan gak la....Tapi "better to prevent rather than to cure"
- Kerja??? Ok je.... masih byk yg perlu dipelajari n diperbaiki.... terutama dari segi kawalan emosi......... hihi lawak la aku ni.... pape hal pon, aku happy dgn kerjaya aku skarang ni...
- Ofismates yg agak happening...kerja yg sokmo URGENT.....n fail yg bertimbun... mmg menguji kesabaran n ketekunan untuk bekerja.... setiap pekerja kat ofis tu.... "n to all wokers, CHAYOK!!" N 4 myself as well.....
- On d way blk umah...tetiba terfikir... aku kan da kerja...means??? kena sediakan duit raya la untuk "rakyat jelata" raya thn ni... adeh... n 4 sure... aku takkan dapat duit raya la taun ni??? ala........... tak best la camni.... :(
- Ehm..tak tau nak mengarot ape lagi dah... takde idea ma... tetiba rasa sangat rindukan my campus life.... IAG.... LUNCHTERS... SOCASA...DEPT SOCA... HS CAFE.... MAHALLAH SAFIYYAH.... N SUMER KAWAN2 N LECT N SUMER2 LA YG AKU KENAL KAT UIA TU!!!
"sesungguhnya..segala kenangan itu akan senantiasa tersemat dihati.. Really miss u guys!!"
* special post to: Kak aton..kak nana... dekti.. wawa.. paeja... fyda... Fiza Sukor.. Farah.. Asma.. Imah... Adib.. sumer kwn2 rapatku.... adik2... n tak lupa BAPAK & All my beloved lect... (tetiba tringatkan bapak...seorang guru yang tak pernah jemu menabur ilmu untuk anak didiknya... n cuma Allah yang bisa membalas segala jasa baik nya dalam mendidik kami... hanya masa yang akan menentukan....sama ada jasa baik beliau dihargai atau tidak....) Hopefully aku tak berada dalam golongan yang sudah melupakan jasa baik nya...... amin

1 comment:

mista.grax said...

budak skolah cam aku ngan kak atun pun nak duit raya gak dr yg dh keja...btul xkak atun....hehehhehehe