Monday, August 17, 2009

Esok, cuti...........

Salam
  • I'allah tomorrow is going 2 be a special day 4 my lil sista "Noorul Jannah"
  • Oleh yang demikian, aku n beberapa ahli keluarga yg lain, decided tuk amik cuti 4 tomorrow's event.
  • 4 sure, adik aku tgh nerves n excited 4 her special day... n tak lupa, aku pon merasa tempias nyer..nerves gak ^_^
  • Neway, esok my lil sista akan CONVO... ehm....adik convo awl dari kakak nampaknyer... :)
  • FYI, wat masa ni adik aku tgh amik Master kat UKM gak... Sumer ni, da memang cita2 ayah aku nak tgk anak dia amik master... Mesti ayah aku bangga dgn adikku ini ^_^
  • AKU? still b da same... cume recently, aku agak emo... maybe sebab sakit kepala yg menganggu gugat kehidupan harian ku ini.... as usual, it is migrain....
  • k la, esok nak spend the whole day wif my beloved family members....
  • Gambar akan di upload kemudian.............

daaaaaaaaaaa. salam.............

4 comments:

azuwa said...

tahniah kepada nurul :)

si lalang said...

o-on!!! congrats!!!!

mista.grax said...

congrate 2 ur adik..xper turn ko bln 10 ni...aku ngan kak atun jer taun dpn..

**sambil tumbuk2 bantal...

hahhahahha

luzclarita said...

salam

* WAWA : Thanx wawa...nanti aku smpaikan ucapan kat my lil sis.

*KAK ATON: Thanx jugak.. rindu sama kak atonku......

* SYAM: TQ syam.... bykkan bersabaq na... i'allah, kami takkan lupakan kwn2 yg convo thn depan.... :D