Tuesday, August 11, 2009

Bosannyer...

  • Salam da lamanyer tak update blog ni.. tak tau la nape....pada hal, tiap malam aku akan klik kat "new post" tu... but then, tgh duk pk nak tulis ape.... aku terlena... tiba2 ada yang memanggil... "Mak teh, mak teh bangun....tido elok2...." huhu anak buah aku yg kejutkan ropenyer... adeh la..
  • Since aku kerja ni, byk perkara yang da berlaku... ada yang manis, yang pahit, tawar & masin pon ada... walau ape pon yg aku tempuhi... slalu beringat... ni sumer adalah test buat aku.. insan yg lemah n serba kekurangan ni.... Walau ape pon yg terjadi.. aku kena juga tempuh sume ni dgn tabah.. n yang paling aku harapkan adalah.. aku dapat tempuhi sume ni n jalankan tanggungjawab dgn seikhlas hati... supaya tak sia2 usaha aku slama ni & segala amalan diberkati Tuhan.... amin...
  • Tgh tak berapa ok...n masih bermuhasabah diri sendiri + mem"positif"kan diri n pemikiran...
* Berharap; Hari ini lebih baik dari semalam & Hari esok lebih baik dari hari ini.... amin...
* Tak semua yang kita harapkan akan jadi kenyataan!!! itu yang pasti....

5 comments:

si lalang said...

btol3....*gaya upin ipin* hahaha... hm.. tiada yg benar melainkan yg benar belaka.. kamu sedang melalui phase ke alam pekerjaan di mana ada 1001 muka.. maka.. akan byk species manusia yg kamu akan jumpa.. walaupun pada hakikatnya kita sume sama.. yg membezakan adalah iman dan rasional kita. hm... akk doakan yg terbaik buat kamu. bersabar dan kene pandai bawa diri adalah basic needs for now. so.. sabar na...

azuwa said...

tak semua ada kekuatan yang ada pada diri hang.
contoh terbaik; aku.

so kuatkan diri ye. kalo tensen I'll always be there for you to talk, k.

mista.grax said...

faxa aku tau ko kuat faxaaa......ko kan jenis penyabar..xcam aku..lately nak ngamuk jer tau,...huhuuhuh

luzclarita said...

Salam hello guys...thanx a lot 4 ur support.. jgn risau la.. saya ok je..cume kekadang..ter'emo n nak luahkan perasaam skit...

Kak Ton : u know me better rite? Doakan saya masih kuat mcm dulu..wkt sy bekerjasama dgn akak
:) Love u!!

Wawa: Thanx 4 being such a good listener 4 me... hang tak penah hmpakan aku.setiap kali aku memerlukan (^_^)v Love u jgk!!!

Syam: TQ syam!!! slalu nasihat n support aku... thanx again... lg 1, plz try 2 control ur temper... tatot la...tiap kali hg mrh... hihi

Take care sume!!! slm

mista.grax said...

faxa..tu la lately temper aku makin jd2...semua benda x kena kat mata aku skrang....tanya la kak atun psl dia dh slaloo jd tmpt rujukan aku skrang...hehheheh...kan kak tun...hehehe