Tuesday, March 10, 2009

Thanx korang...

Salam this special post is dedicated to all people yang amik berat tentang sayer...
Thanx to all my family members & my lovely friends : kak nana, kak aton, dekti, wawachan, paeja, fyda, fiza sukor, asma, tyra & sumer2 la...
Kejadian berlaku pada khamis pagi dalam jam 8.15 pagi, waktu on the way p clas IPC. Tah macam mana aku boleh tak pasan yang anak tangga ada lagi dua (seblah bustop safiyyah). Dengan selamba, aku melangkah laju..n trus terduduk kat depan tangga tu & kaki aku ala-ala "terpeleot". yang tak bleh blah skali, tuk cover malu (coz ramai org kat bustop tu..) aku pun trus bgn n berjalan maju menuju ke clas. Bila sampai je kat tangga besar... baru la terasa kesengalan pada bahagian kakiku... huhu since da terlambat tuk ke clas..aku pun truskan perjalanan tanpa menghiraukan sgt kaki tu... After clas, waktu tgh mkn2 kat hs cafe...kakiku terasa amat la "sakit" n decide tak nak p clas LOP kat Edu....balik bilik...rehat... ptg tu...kaki da bengkak.. coz tak sapu minyak @ ubat... Oleh yang demikian, jumaat pagi... my lovely hero datang..n bawak aku p mengurut... alhamdulillah... kakiku da sembuh buat masa ni...tapi sengal2 tu masih ada la...
(^_^)v
* Faza, cane boleh jatuh? tak pasan ke anak tangga tu?
* Ape yang hg pk kan ni?
Jawapan : itu la yang akan berlaku apabila "your body and soul are separated"
Sekian, wassalam

3 comments:

emy said...

adiss..akak nie berangan kuat sgt..hehe

Pa'eja said...

Kaki kau dah ok ke faza?

luzclarita said...

salam da ok da... huhu TQ TQ TQ Emy n paeja... (^_^)