Monday, March 2, 2009

"Human Sciences Career Day 2009"








Salam
Syukur alhamdulillah program kali ni berjalan lancar. Walaupun ada sedikit masalah dan kelemahan sebelum program. Tapi ia masih dapat diatasi. Thanx a lot to all committee members, yang telah bertungkus lumus bekerjasama dalam melancarkan program. Hopefully miss Yau Sim Mei, our lecturer boleh bagi high marks to all of us. saya, selaku part of the Secretariat members, ingin memohon maaf jika ada tersalah kata or terkasar bahasa atau sebarang perilaku yang telah melukakan... Really enjoyed the program... Wish that all of us can work together again in future... insyallah.... Thanx a lot guys!!! (^_^)v
Komen dari rakan2 yang hadir:
- Best sgt2!!! Tq faza...
- Speakers dia ok la.... byk jugak knowledge baru yang aku dapat..
- Faxa, nape wat kat Mini audi?? aku tak leh masuk la....ramai sangat yang datang..
- Aku suke program ni..tapi tak memenuhi sgt my expectations... ehm...
- Kira ok la, for such 1st program organized for graduating students...
- Maybe u can find more interesting speakers... supaya diorang boleh cakap dgn lebih specific on tips 4 interviews and resume writing....
* Thanx to those yang bagi komen... aku hargai sgt2... n ia akan dijadikan rujukan untuk memperbaiki kelemahan kami. Maaf atas segala ketidakselesaan atau kelemahan kami dalam menganjurkan program ni. & 4 those yang tak dapat masuk, since hall tu memang crowded with participants, i'm so sorry 4 that... lain kali, datang awai skit na.. (^_^)v
* Thank you sumer!!!!
wassalam

No comments: