Tuesday, December 16, 2008

16 December 2008

Salam…. Ape yer aktiviti aku hari ni???

- Keluar dgn my BF…. Farah & Sila….. Jalan2 & Makan2…. (^_^)
- Pergi kedai spek, cek mata, alhamdulillah….kerabunan ku semakin ok…. Tapi da masalah silau la pulak……adus..
- Usha mak & abah…siap beg…..”nak p melancong la katakan”….hihi (tetiba teringatkan Zaman kita p Bandung dulu..excited kemas beg & tukar duit.) (^_^)
- Malam, tolong abah edit list buku business dia….kena edit almost 6000 senarai buku…n macam biasa, my big bos akan slalu memerhatikan hasil kerja aku… (hihi…ala2 cek kualiti gitu….) Edit, then print it out….. (teringat zaman jadi s/u dulu da….dalam setahun, aku ada dua orang bos…. Dua2 mempunyai karakter yang berbeza….tapi dua2 ok je…) “TQ bos!!!” (^_^)
- K la, tak dak idea da nak cito….. daaaaaaaaaaaaaa
eh eh eh....cop cop cop!!!! ada lagi nak citer la............neway, tgh kebosanan ni, aku pun cam biasa, akan buka blog favourite aku, tuk tambah ilmu cam biasa.... http://saifulislam.com/?p=4200 & kali ni nyer post, mmg menarik...n beliau da berjaya mendapatkan lebih kurang 50 komen untuk tempoh 12 jam...bagi aku, memang hebat la ustaz...tahniah ustaz!!! (^_^)... n mesti la korang nak tau kan, ape la topik yang menarik sangat tu....ehm..neway, post dia kali ni bertajuk "kahwin semasa belajar"... cool kan topic tu??? mesti ramai yang akan salah anggap,kenapa aku suker sgt dgn topic ni... n kalo korang betol2 nak tau....sila la ke blog yang dinyatakan sebentar tadi yer... neway, its not definitely about the marriage itself, but its about a lot of things....yang akan membuat kita berfikir balik... "kenapa mesti kahwin awal?" ehm...... (*_^)
* Bagi yang nak menambah ilmu, boleh jugak melawat blog baru yang aku temui...
Sekian dulu, wassalam

1 comment:

emy said...

lor...x phm kew???
laras mudah jerk tue...huhu