Saturday, September 20, 2008

Teman temanku

Salam....
ehm da lewat pun aku still p CC....mengarot btol...
tapi d sebabkan da janji dengan sumone yang aku akan send email kat dia mlm ni jgk...aku pun amik kesempatan yang ada tuk post something....

Since aku da agak lama tak ketemu sama teman2ku ini..aku pun decide nak citer pasal diorg...

A : aku jumpa dia sel baru ni....tetiba, something terjadi antara kami....can b consider as "salah faham" ....n benda ni berlarutan til ptg.... sian dia... tak pasal2 jadi mangsa emo aku... skali lagi...maaf yer...... A....... :)

B : Since aku tak jumpa dia pada waktu n tmpat yang sama hari sel hari tu (11.30am)...so, aku decide tuk jumpa dia khamis mlm....n bagi something kat dia.... hope dia suker.. huhu mlm ni.. dia da berjaya wat aku ceria....TQ B...

C : ehm lama gak tak jumpa kamu... katanya demam b4 ni... maaf sgt2 coz x dpt tlg kamu sel hari tu.... keadaan aku yg tak berapa mengizinkan tuk tlg kamu.... n tadi aku da jumpa dia.... alhamdulillah... dia da sehat.... cume dia agak garang wktu mula2 aku jumpa dia tadi... huhu jgn mrh yer C...

D : huhu baru je jumpa sabtu lepas... siap ikut aku p Mid Valley lagi... thanx yer coz sudi jadi my partner sbt hari tu... tadi, dia berbuka puasa dgn aku... last mnit nyer decision.... bagi aku, ok jer... n aku appreciate sgt... atas kesudian kamu berbuka puasa bersama ku.... :) Thanx D....

E :Ehm adik aku yam soram ni.... byk da tlg aku since kami rapat sem ni..... tiap kali aku call utk tanyerkan benda2 pntg... dia mesti tak angkat... then, dia akan call aku blik... baguih la..... terharu... Thanx a lot ya.... byk da kamu tlg akak..... E.... :)

F : ehm.. lama jugak kita tidak ketemu... tapi mlm tadi F muncul.... siap sms aku b4 dtg... bagus bagus bagus... huhu u always make me smile la.... tak penah lekang senyuman dari mulut kami sumer bila kamu dtg....Thanx a lot ya!!!! F. Thanx jugak coz bawak aku jln2 tadi.... sori, kalo aku byk cakap.... huhu sonot sgt coz lama tak jumpa.... :)

G : ehm... da lama aku dgr kamu ni tak sehat... n baru2 ni dgrnyer da sehat.... tapi tadi tgk2.. tak sehat pun.... n kamu sgt "passive" tadi.... sampai tak dgr da aper yam aku ckp... takpe la...aku fhm... org tgh tak sehat... mmg camtu.... Get well soon G!!!! :)

H : huhu aku slalu jer nyakat dia kat blog dia... siap jerit2 nama dia lagi... n dia slalu marah aku... n smalam, dia bagi aku tgk lirik lagu yang amat menakotkan.... ropenyer.. lagu yang kita suker tu.... ada makna yang tak elok ropenyer... ish ish ish..... better kita stop main lagu tu... bahaya kalo org slh fhm nanti... neway, thanx H.... miss u!!! :)

I : lamer kita tidak ketemu... katanya nak dtg jum malam.... tapi takde pun.... n bila aku tanya pihak yang berkenaan.... tiada jawapan yang diberikan.... mungkin sibuk agaknyer.... takpe la... "jaga diri".... yang mampu aku pesankan....

* ehm kepada pihak2 yang terlibat dgn segala explanation ni....slamat membaca...
* ini cuma aper yang aku pk kan stakat ni....means, aku slalu jer ingat kat koram...
* n mulai minggu ni..aku juga mulai sedar...betapa bermaknanya kata2... "NO MAN IS AN ISLAND".....
* N betapa pentingnya orang2 kat sekeliling kita....n yg plg penting...kita kena sedar bahawa komunikasi adalah benda yang plg pntg dlm kehidupan kita....coz, kalau kurangnya komunikasi antara kita, ia mungkin akan membawa bencana atau perkara2 yang tidak diduga....for instance, salah faham...yg blh membawa kepada pergaduhan.... n permusuhan..
* ehm...da penat merepek d c-ni....
* Slamat berpuasa sumer....assalamualaikum

No comments: