Tuesday, September 23, 2008

Raya Raya Raya....

Salam...
Ehm lamer tak menaip kat blog nih...asik letak benda2 yg tak yah taip jer...
huhu jimat masa n tenaga skit...hihi tak la...sbenarnya..
kalo aku update blog, tapi asik duk paste pape gamba n article...means aku berada dlm kesibukan lah....
Syukur alhamdulillah....report da anta....presentation da settle....quiz pun da buat tadi...
untuk mgu ni... schedule aku da kembali kosong....
cuma ada beberapa plan jer lagi yang nak d settlekan...antaranya :

- Amik my lil sista yang nak dtg u** esok...huhu lepak blik aku til jum...
- Kuar, bwk dia jln2....dgn geng2 aku.... hihi
- Ada yam ajak iftar sama2 kha ni...tapi tak confirm lagi..... (tgh tgu PM dia bg cnfrmation)
- I'allah, jumaat balik umah..... tiket bus da beli....tapi mcm yg adik aku yam comel ni request,
maybe nak p jenguk Jln TAr jap pagi jumaat....b4 blik.... :)

Neway nak citerkan skit pengalaman aku berbuka d luar sabtu yang lepas lepas.... (13/09/08)

- Hubby fyda (a.syam) dtg cni coz dia ada hal kerja skit....means dia bawak Batrisyia la :)
- Jumaat pagi (12/09/08) kul 6.30am...aku n da geng da kuar, utk amik a.syam kt KLIA.
- Bukan main happy nyer kami.....coz dapat jumpa minah bulat tu (Batrisyia)... even hari jum
aku tgh duk sbuk dgn preparation tuk performance mlm tu...tapi terpaksa luangkan skit
masa tuk minah cute nih..
- N hari sabtu, a.syam ajak kami berbuka ramai2 dgn dia....since fyda da stay dgn her hubby
kat luar, so aku n lagi 3 oram kawan ni....bertolak from uia dlm 5.30pm...
- seperti yam dijanji, kami pun bertemu kat depan McD Mid Valley....tapi bukan mkn McD la...lepas makan2 + solat.....kami pun mengorak langkah ke pusat membeli belah itu..hihi
- ehm since da lama aku tak ber'shopping' tetiba rasa nak membeli tu dtg... n kebetulan plak
"menteri keewanganku" baru meluluskn sedikit peruntukan utk raya ni.... so, blh la beli brg skit...
- setelah berfikir panjang, ditambah sedikit pendapat dari kwn2....aku pun berjaya pulang ke kampus dgn beg plastik yam berisi sepasang kasut + seluar + sehelai baju.....n ada beli skit brg lain...
- Memang best la mlm tu...da la makan free...dapat shopping plak tu.... syukur...Allah masih bagi aku pluang tuk menikmati hidup ni....tapi yang paling pntg....jgn lupa diri.... tul tak kwn2??
- K la, da penat menaip ni....nnti2 la plak aku citer ek....

*Gamba akan d letak kemudian yer...
sekian...wassalam



No comments: