Tuesday, July 1, 2008

Assalamualaikum.....................

ehm.............selepas hampir seharian memikirkannyer....
akhirnyer aku decide tuk wat my own blog.....
neway, ni sumer gara2 terpengaruh dgn kengkawan la ni..especially...
all my dear LUNCHSTERS....
trimas kat wawa coz sudi mambantu aku..... (penat yer..mengajar aku yg agak buta IT ni)
memandangkan aku berada d rumah....i'allah akan ada post lain yang akan menyusul kemudian...
pape hal pun...biar la aku rangka dulu aper yang nak d ceritakan...
i'allah...macam yang aku da pk kan b4 ni...aku takkan sia2kan ruangan ni tuk benda2 yang tak ber faedah......
sekian dulu.....da...........

wassalam

3 comments:

si lalang said...

salam!!!! hi luz!!! bl nk buh cbox? huhu.... suke benor ngan kaler biru ehhh...

NANOMEOW said...

"happy good lucky"? new term ehk? ;) btw, akak xde kidid, kak baracuda tatau..titon kat bilik kot...

Anonymous said...

yaa!!! welcome to blogworld!! hahaha...tak gitau pon ada blog >.>

xxx
Chazz