Sunday, September 6, 2009

Konvo...10-12 October 2009

Salam... hi sumer... lamanyer la aku tak meng'update blog ni... bukan ape...sememangnya takde pape yg menarik yg nak diceritakan... kehidupan aku? em... biasa2 je....

Neway, baru2 ni aku baru dapat sms from one of my BFF...imah... dia gtau latest info regarding IIUM Convokesyen Ceremony 2009.... 4 those yang akan konvo bersama2... sila alert ye... kalo korang still tak tau pape... plz go to website IIU n type "Konvo 2009" kat SEARCH.. then, korang boleh dapatkan sume info pasal our convokesyen bulan 10 ni..I'allah.... :D

Aku da cek da.... n my name ada dalam list!!! huhu terasa sgt bahagia... Finally aku akan konvo.. Sememangnya Hari Konvokesyen ni adalah hari yg istimewa buat aku.... coz "Hari Special" ni, aku dedicate kan buat my Parents yg da byk menabur budi, sokongan n kasih sayang buat aku.sepanjang tempoh pembelajaran ku ini.... kalo nak kira balasan duit, sememangnya aku tak mampu... So, the "Special Day" will be a "Special Gift" to both of them... ^_^ Hope, mak & abah happy....Thanx mak & abah......

* TAHNIAH buat fyda... 4 her pregnancy.... Tak lama lagi...Tisya nak dapat adik.... (^_^)v suke suke suke...

* Salam takziah buat one of my BFF Rosila, atas pemergian ayahnya ke Rahmatullah rabu lalu.... sorry aku br tau...

5 comments:

Pa'eja said...

Hoho...xsabar plak nk convo ramai2... huhu... jgn lupe bwk camera ye...

si lalang said...

selamat berkonvo!! errr.. tapi pada hari kejadian.. akk mungkin x dapat g tgk kot... >.<

NANOMEOW said...

convoKESYEN pn boleh....huha~

anyway, nnt mase korang grad...akk xde *kemasbeglarijauhdariUIAhahaha*

jadik....selamat bkonvo nanti XDD

luzclarita said...

salam
*kak aton & kak nana: NAPE DUA2 KAKAK INI MAHU MENGHILANGKAN DIIRI WKT KAMI KONVO NANTI??? sampai ati!!!

* Paeja : huhu tak sabar jugak!! ^_^

luzclarita said...

salam
*kak aton & kak nana: NAPE DUA2 KAKAK INI MAHU MENGHILANGKAN DIIRI WKT KAMI KONVO NANTI??? sampai ati!!!

* Paeja : huhu tak sabar jugak!! ^_^