Tuesday, September 29, 2009

Holla!!

salam
  • Salam Eid Fitri to all of u.... diharap Syawal kali ini membawa kebahagiaan & kegembiraan buat semua...
  • Aku??? Raya tahun ni sememangnya berbeza dari tahun2 sebelumnya... kepenatan yg ada, masih lg tak hilang.... maybe disebabkan aku & family balik kg @t Penang lwt skit, tetamu yg hadir raya kali ni...sememangnya ramai... bukan nak mengeluh.. tapi agak kelam kabut... Takpe..yg penting..HAPPY...
  • i'd received last minit invitation 4 REUNION bebudak sek men aku...4 my batch... kebetulan terjumpa Nasrul, my x-schoolmates...beriya mamat ni suh aku p... diorg siap plan wat BBQ.. tapi cam biasa.. aku yg kurang berminat dgn perkara2 last minit ni... tak join the REUNION... mlm tu, diorg siap call aku beramai2 ...kaco aku tido... adeh la kwn2 aku ni...
  • Pulang ke kota metropolitan ini dgn hati yg berat n tak berapa nak ikhlas...huhu
  • I'allah akan menyibukkan diri dgn beberapa agenda penting weekend ni... Stakat ni, aku da menerima beberapa jemputan istimewa :
  • APPRECIATION DINNER 4 SOCA STUDENTS batch 043**** & 051****.....
  • Annual General Meeting 4 IIUM ANGKLUNG GROUP....
  • OPEN HOUSE at Prof. Aris house...
  • perkara wajib yg akan dilakukan...amik Robe.. Yg agak memeningkan.. sume event ni...akan berlaku pada hari sabtu, 3hb ni.... Camne nak bahagikan masa ni.... is is is......

* Kepada yg baru melawat blog ini..."selamat berkenalan" saya ucapkan... (^_^)v

* Dgr cite, ada antara adikku yg akan mendirikan rumah tangga tak lama lagi...SIAPAKAH GERANGAN ORGNYA??? "Congratz my dear....jgn lupe jemput akak yer......."

2 comments:

azuwa said...

kehkehkeh....

statement takleh blah di bawah sekali. heheh...

tak bleh jadi ni. kena langkah bendul siap :p

luzclarita said...

wawa...tau takpe.. ada org nak langkah bendul ni..tak leh jadi ni.. ape lagi wawa??? hihi ^_^