Monday, November 17, 2008

Happy Holiday!!!!

Assalamualaikum
Ehm....da hampir 2 minggu usia cuti-cuti Malaysia ku.... da macam2 tmpt yg aku da pegi...
& mcm2 jugak tragedi yang da berlaku..... kesedihan + kegembiraan + terluka + melukakan..
sumer ada lah!!! ehm..... macam2 la aku ni.... Tapi bila sumer ni da jadi, mcm2 la yang aku fikirkan..... mcm2 la... (mls nak mentioned) (aku rasa kwn2 aku blh teka apa yg aku pkkan)
* "faza, kamu ni critical thinker la" (bak kata sorg sahabat ku...)
Diharap, kita sume dapat manfaatkan cuti ni dgn aktiviti2 yg berfaedah..... I'allah.. Tak de idea nak tulis ape la... takpe la korang, jaga diri yer.....
Special to : kak aton, kak nana, wawachan, farah, nawal, dekti, fiza sukor, paeja, fixa hanif, mistagrax, syuq & adik2ku : lin, rashid, zakwan, aizat, nad dan sumer2 la.....
.....jgn nakal2 wktu cuti ni...... i'allah, da rezeki kita jumpa lagi sem depan....
.....kepada wawa + kak ton...... i wish to have my 2nd chance..... tuk happykan korang....
"ada boley ka??"
Sekian dulu... assalamualaikum

1 comment:

si lalang said...

there's always a 2nd chance darling.. \(^^)/