Thursday, November 13, 2008

Gonna miss u gurlz....

1. wawachan
ehm..... kenal wawa da lama... since 1st time join IAG.
But, i've been closed with her since last year...... 2007....
Thanx 4 e'things....
Byk sgt kenangn yang aku ada dgn wawa...
n biar la kami je yang tau. :)
*Aku tau, wawa marahkan aku .... n da only thing i can say...
"i'm so sorry..."


2. Nawal Bijak
Nawal.. Thanx 4 e'thng.... Byk da tlg aku..
Byk juga kenangan bersama... i will always miss u after dis...
(^_^)


3. Farahiyah
ehm....adik aku yang sorang ni..
Manja skit budak ni... Neway, thanx jugk coz byk tlg akak...
same2 share mslh n saling nasihat menasihati
* akak doakan farah bahagia n ceria slalu...
* Neway 3 org kwn2 ku ini da grade...sem ni, last sem tuk diorg....
* Sedih sebenarnyer coz da berpisah... n kalo da rezeki tahun depan waktu konvo la baru dapat jumpa.... :(
* Korang jaga diri bebaik yer.... jgn nakal2.... kerja lelok....

2 comments:

Unknown said...

mane aku?!!!

owh.. gurl je rupenye~ huahua~

luzclarita said...

ehm..tau takpe... (^_^)