Monday, January 9, 2012

Januari 2012

Salam...

Dalam tak sedar.. hari ni dah 9 Januari 2012...

Kesibukan aku...

Menghabiskan cuti tahunan 2011 & bercuti selama seminggu..
Menghabiskan masa bercuti bersama ayah & bonda..
Masuk ke office dengan a lil blur....
Menyiapkan Development & Sales Planning untuk 2012..
Menyediakan Financial & Program Report untuk 2011..
Memperkemaskan Report & Planning untuk Meeting Management 2012 pada 7 Januari 2012..

Aku terlupa & baru tersedar....
Hanya tinggal dlm kiraan 21 hari sahaja lagi.. sebelum Februari menjengah...

Dan bila Februari datang...
Semuanya akan berakhir....

Semuanya berlaku atas permintaan aku...
Aku yang berdoa agar semoga semua ini berlaku...
Aku yang memohon agar diberi petunjuk untuk arah tujuan perjalanan ini...
Dan jika perjalanan ini bukan seperti yang telah ditetapkan...
Dimohon agar, ia berakhir dengan cara yang terbaik...
Dan aku kene bersedia.... untuk menghadapi semua ni...

Ya Allah.. bagi aku kekuatan untuk menempuhi semua ini...
Semoga aku kuat, tabah & ikhlas dalam menempuh ujian2 Mu ini....

Ikhlaskan hati hambaMu ini Ya Allah.....

2 comments:

NANOMEOW said...

kenapa bila Februari datang, semua akan berakhir? =] dear sister, dengan pengakhiran tersebut, bukankah ada permulaan yang baru?

scary isn't it? jangan risau, kamu dah berusaha dan berdoa untuk masa depan kamu, jadi jangan berhenti. selagi mampu, lakukan yang terbaik, and I know you can do it.

kalau rasa tak tenang, He is always with you. kitorang pun ada je, walaupun mungkin tak jumpa (kerana sibuk dll.) tapi di hati tetap ada kan? ;]

moga semuanya berjalan lancar buat kamu sekeluarga, amin~ =]

luzclarita said...

tq kak nana... (^_^)

huhu