Monday, June 14, 2010

Recently...

Salam
Nothing much to share... just want to put an updates my recent activities:
1. Mak Abah takde buat masa ni.. 2 minggu... spend their holiday in Europe... InsyaAllah sabtu ni balik.
2. Aku tak jadi menghadiri Majlis Perkahwinan Zaki... Sedikit terkilan... Since i need to go back to my kampung "penang". Ada wedding invitation + nak melawat my lil sista... since kampus KMPP, diserang H1N1.... so, aku pon nak make sure adikku ada keperluan yang cukup untuk make sure dia tak terjangkit @ demam...vitamin C, Apple Hijau, Jus Tok Guru... ect..
3. Melawat Tok Tam (Nenek Sedara) yang tinggal di kawasan Sawah Bendang, Permatang Pauh, Penang... Serius!! kami menikmati suasana kampung.. walau pun stay kat umah Tok Tam hanya untuk tak sampai 24 jam, terasa cam best sangat... ada gambo...tapi nanti la aku upload. Berada dirumah Tok Tam, membuatkan aku lupa segala keserabutan yang ada..Best sangat2!!! (^_^)v
4. K.E.R.J.A: Setiap hari duk menghitung hari.... yang pasti, tinggal 15 hari bekerja untuk menempuh ICP2010 kat Langkawi... Sementara nak tunggu tarikh keramat tu 5 - 7 July 2010. Jadual harianku, akan lebih berterabur... situasi normal, untuk sebulan sebelum program....
5. After ICP, mungkin boleh rehat seminggu je.... Then, dah kene wat preparation tuk 2 lagi event besar bulan November & Disember.. Program yang selang 2 minggu je... waktu dapat tahu pasal program tu, yang hanya akan selang 2 minggu je... ayat paling best yang keluar dari mulut aku "Siapa yang akan handle program lagi satu tu??????" soalan ditujukan kepada bos aku, dengan nada, i hope, it is not me!!! hihi suke suki je kan... Terkezut bos aku...
Setakat ini dulu.... Wassalam

No comments: