Monday, May 31, 2010

My Weekend

Salam

Mak kata : Jangan membazir, beli apa yang patut aje....
(Ok mak!! camne mak boleh tau aku shoping nih???)

Adikku kata : Tak habis2 beli kasut.... ish!!!
(Dia sudah membebel la...)

Kak Aton kata : Lain kali kita datang lagi ye, kita datang untuk ice-skating je...
(harap, ada peluang lagi tuk ber-skating)

Abang nGah ku kata : Jangan balik lewat sangat, esok kerja....
(cukup untuk membuatku teringatkan rumah + ofis...huhu)

Yanaku : Akak!!! Yana kat umah ni... 1st time balik umah since masuk matrix.. yana naik ketapi dari penang....
( dah besar ropenye adik bongsuku...)

Abah : Akak dah beli PROYOK???
Aku : Ape abah??? KOYOK??
Abah : Ape, Koyok??? (tetiba line tak clear)
Aku : Abah suh akak beli KOYOK ke??? nape tak cakap.... esok akak cari...
Abah : BUKAN KOYOK...... PEGROYOK.... Ya Allah.....

* PROYOK = Periuk la...hehe
* Tah larat aku nak gelak malam tu... adeh la... sound trouble betol aku ni...


sekian, terima kasih....

No comments: