Tuesday, March 9, 2010

Why people keep on asking the same question???

Why???

Walaupun jarang-jarang berjumpa, tetapi itulah soalan yang paling gemar ditanya. Secara jujurnya, aku akan cuba mengelak dari menjawab "such question"... Dan jika aku ada jawapannya, sudah pasti tanpa ragu-ragu, akanku kabarkan pada kalian... BUT then, i've got no answer at all... bukan nak katakan jawapan... klu pon takde....

Oleh yang demikian... diharap, jangan lah bertanya soalan yang sama berulang kali... just to inform, aku pun manusia biasa... ada perasaan.. untuk terasa.. untuk kecil hati.. untuk marah (maybe)... Hope pihak-pihak yang berkenaan faham...

Since aku tak pernah bertanyakan korang soalan yang sama... so please do not ask me the same question as well... "what u give, u get back"

Aku yakin dan percaya... segala yang berlaku semestinya bersebab & disertakan hikmah tersendiri... by which... kemungkinan besar, belum lagi masa nya.. dan ada sebab Allah belum kurniakan aku segala impian yang diimpikan oleh setiap umat manusia... Oleh yang demikian.... please be positive atas apa saja yang berlaku pada anda...including me.. (^_^)

InsyaAllah.... bila dah tiba masanya... segala persoalan itu akan terjawab jua...

Sekian, wassalam

* jiwang skit... tapi jujur....




2 comments:

emy said...

soalan pasal kahwin ke kak faza ???huhu

xOxO~fixa~ said...

sabar la faxa...
take it easy k..

=))