Thursday, July 16, 2009

It's me...

Salam... lamanya aku tak update my lovely blog ni.. almaklum la... duk sibuk dgn FB je... hihi tak la... sibuk dgn farmtown sebenarnyerr... =D
Since da lama tak update, ramai yg duk sms tanye...perkembangan semasa tentang diri ini... ok la. FYI, aku baru je mula kerja semalam... 15/07/09...syukur alhamdulillah..position?? ala.. kerja biasa2 je... maybe untuk sementara.. since takde wat pape kat umah..better aku kerja.. ok la... ^_^ Belajar jadi org dewasa... belajar hidup susah...blajar hidup dlm env baru...kwn2 baru...(yg agak happening..huhu) setakat ni,aku enjoy.... esok lusa..tak tau lagi....
Buat masa ni, aku stay kat umah my big bro kat klang... so, kalo da pape hal nak ajak kuar or da program...gtau la ye... da rezeki, i'allah... aku akan datang....:)
Regarding invitation 4 Induction Course IAG... "thanx very much 4 d invitation... serius akak terharu bila dpt sms invitatiot..ye la...adik2 akak masih menggingati diri ini..hihi... kalo boleh.akak mmg nak join.. nak sgt2 join...tapi akak tak berani nak janji dulu tau...i'allah kalau takde pape halangan...akak akan menjelmakan diri ke veneu event tu...tapi jikalau akak tak menghadirkan diri.. akak minta maaf tau... " Congratz buat sekalian mainboard IAG n organizing committee.... akak doakan kejayaan program korang..... (^_^)v AJA AJA!!!
Lasty, nak say thanx a lot to all my family members..coz da byk tolong n support diri ini... sangat2 bersyukur coz dapat family yg sgt memahami... ^_^...
Special thanx jugak kpd CIKGU ZAHIR... terharu..cikgu contact saya baru2 ni.. Thanx cikgu..nasihat2 cikgu, akan saya jadikan panduan untuk menempuh kehidupan yg penuh cabaran ni.... (^_^)v
Sekian, wassalam

No comments: