Wednesday, June 24, 2009

24 June 2009

Salam, hari ni genap umur ku 24 tahun. Bila d fikir2kan balik... Da besar ropenyer aku ni... n banyak perubahan yang perlu aku lakukan.. dari pelbagai aspek... I'allah perubahan demi perubahan akan dilakukan.. cuma aku perlukan masa untuk melakukannyer.. (Perubahan yang dimaksudkan, perubahan dari yang -ve ke +ve....)
Bagi yang kurang mengenali aku, pelbagai spekulasi yang mereka katakan.. ada yang kata aku ni seorang yang Happening, ada jugak yang kata aku ni seorang yang "Baik", ada jugak yang kata aku ni sombong...dan macam2 lagi la.. Tapi kalau boleh, sebelum korang buat apa2 spekulasi lebih baik korang ambil langkah yang betul..iaitu dgn mengenali aku.. then, korang akan tau la siapa diri ini yang sebenarnya... n macam biasa, aku ni cuma insan biasa yang serba kekurangan... ada kelebihan dan kekurangan tersendiri.. dan aku selalu mengharapkan teguran dari orang yang berada disekeliling, jika aku melakukan kesilapan....
Neway, hari ni aku da habis kan seharian hari yang penting ini dengan seorang insan yang aku sayangi.... Dia da teman aku dari pagi, sampai la ke saat ini... n thanx jugak kat sorang sahabat aku yang jugak da join our Lunch Date tghari tadi... Kak Aton!! Thanx 4 da Nasi Lemak!! :)
" Saya happy sangat2 hari ni..."
n kepada semua kaum keluarga n sahabat handai yang da wish...Thanx sangat!!!! Serius terasa diri ini amat dihargai.... Sayang korang sume!!! (^_^)v
take care sumer... assalamualaikum...

No comments: