Saturday, May 23, 2009

A lil bit busy??

Salam, since da hampir sebulan duk umah tanpa apa-apa aktiviti yang padat. Minggu ni, aku telah meng'aktifkan diri dengan pelbagai aktiviti. Antaranya:
15/05/09
- Menaiki bus untuk ke KL dari umah aku yang terletak di Kg Padang Asam, PADANG RENGAS, yang berada dlm DAERAH KUALA KANGSAR.
- Thanx to KAK ATON, coz bagi aku tumpangkan bilik dia malam tu.
- Having dinner with the other 2 friends, Syam n Syuq at HS Cafe....
16/05/09
- Bufday : My lovely lil sista (YANA) & my girlfriend (PAEJA)
- Memulakan trip kami ke PWTC untuk "CAREER FAIR". Yang paling menarik, kami adalah antara 100,000 orang yang hadir untuk program tu. Aku rasa, korang boleh imagine camne "crowded"nyer tempat tu...
17/05/09
- Me, myself meet Miss Nawal at JJ Wangsa Maju. Sambil menunggu sahabat2 lain, kami berdua sempat "tawaf" JJ tu untuk beberapa kali... agak over jugak la..
- After 2 n half hours waiting, rombongan "cek Kiah" dari Istana Budaya pon sampai.
- Macam yang telah dirancang, kami wat surprise celebration for Bufday Paeja & Teacher's Day Celebration for Cikgu Ku Zahir & Cikgu Nawal...
-Diharap diorang happy dengan surprise yang tak seberapa tu.... :)
18/05/09
-Aku, wawa n Paeja menuju ke Damansara, for my interview session there. Thanx to the two gurls. Sebab sudi temankan aku seharian.
-Dari Damansara, kami menuju pulak ke Cheras. Untuk mencari tempat for my interview on the next day... Sememangnya kami tersesat n macam2 la perkara da berlaku sepanjang hari tu... hihi
- Finally, kami sampai ke UIA around 10pm (kalo tak silap la)
- Sian wawa n Paeja, coz telah meluangkan masa untuk aku & sudi teman aku sepanjang hari.
- Thanx jugak to my lil bro yang baru dikenali "ZAM", coz da bagi kami pinjam keta dia... THANX SUMER!!!! (^_^)
19/05/09
- Lepak bilik Fyda kat Safiyyah & dapat meluangkan masa bersama her lil princess BATRISYIA. Serius, aku happy sgt dapat jumpa minah kecik tu... Da besar rupanya dia.. da boleh berjalan (versi tak stabil hihi). Yang paling best, dia panggil aku.."paja!!!" soooo sweet!!! ^_^
- Interview session at Cheras... Thanx to my big bro (ALONG) yang telah menemani aku sepanjang interview session yang amik masa almost 1 and half hour.
- Malam : Sambung spend time wif Fyda + batrisyia + Fiza + Tyra... the most happy moment...
Thanx Gurls!!! (^_^)
20/05/09
- Early in the morning, four of us had started our journey to PJ... Interview session wif El-Hajj company. Doakan kami dapat kerja ni yer... amin....
- Went to umah Fixa yang terletak kat area PJ... makan2 n berkenalan dengan his father.... (",)
- Start our trip to Malacca.... HONDA.... BANDAR HILIR.... BANGI..... Dengan kehadiran sahabat2 yang sememangnya happening, trip yang mengambil masa satu hari tu, terasa seperti sekejap jer...
- kepada the two guys, Didoakan interview korang tu berjaya... "Dapat kerja kat HONDA, jangan segan2 blanja kami yer....blanja makan ker, shoping ker..tak kisahnyer... ^_^"
21/05/09
- Menempatkan diri dirumah my 2nd big bro bersama my lil sista yang baru je menghabiskan hal2 tesis dia..
- Cam biasa, kami berdua akan menjadi pembantu rumah sepenuh masa.. hihi
Upcoming event:
- Test JPJ
- Cari kerja lagi....
- Family Holiday to Sabah Pulau Borneo ^_^ (8-11 June 09)
-Clearance & apply my full transcript @ scroll (kalo tak silap boleh je apply b4 convo)
- Proceed cari kerja....
Sekian, wassalam

No comments: