Tuesday, April 28, 2009

After six years...

salam
Since hari ni result kuar, ramai yang sms aku bertanyakan kabar berita "my result". Macam biasa, aku akan reply "aku tak cek result lagi". It is normal for me to check it 2 or 3 days after it's been published in IIUM Website. Tapi hari ni, malam ni, aku kuatkan semangat jugak untuk cek "my result".

Dari sms yang aku terima, ada rakan2 yang happy n ada jugak yang tak berapa happy dengan result diorang. n sumer komen2 diorang ni sememangnya wat aku risau n takot. Mana la tau..kot2 tak lepas mana2 subject yang aku amik sem lepas... huhu :(

Yang paling best, sms dari Fyda. Makcik ni, asik duk tanyer aku, dah cek ke belom? "kalo da cek, gtau ek" "ni kan result exam hg yang terakhir... penentu segalanye..." semangat la minah ni.. ish... hg wat aku lagi gabra la.... ish!!!

Finally, aku cek jugak result malam ni...n sememangnyer berdebar waktu nak buka web IIUM tu. Dan seperti biasa, nak sampai ke page nak letak no matrik tu, amik masa yang agak lama. Bertambah la nerves aku ni.. Dan aku berjaya melihat result yang aku dapat from last semester...

Thank God!! Syukur alhamdulillah.... aku lulus sumer subject.... n sememangnyer usaha aku untuk 6 tahun blaja ni tak sia2.... Syukur sangat2.... walau pun result aku tak sehebat org lain, tapi aku bangga... atas usaha n keupayaan aku untuk berada di puncak menara gading yang selalu dicakapkan guru2 waktu zaman sekolah dulu.. huhu really miss that moment... "zaman persekolahan yang penuh dengan kegembiraan".

N 4 sure lepas ni, aku kena mengorak langkah untuk menuju alam lain, alam yang penuh dengan dugaan n cabaran yang lebih hebat lagi. alam apekah?? 4 sure la "ALAM PEKERJAAN". Kena usaha lebih skit pasni... cari kerja.... n lepaskan diri dari status "Graduan Menganggur" huhu... Diharap, anda semua dapat mendoakan agar saya mendapat pekerjaan dalam masa terdekat ni... I'allah...

Sebelum terlupa, nak wish THANX A LOT to all my beloved family members, friends and semua la... 4 ur support n love... Hanya Tuhan yang bisa membalas segala jasa baik kamu semua.... Thanx again....(^_^)

sekian, wassalam

5 comments:

mista.grax said...

congrate faxa....

azuwa said...

tahniah!! omedeto gozaimas ^^

NANOMEOW said...

aja2 fighting~!!! XD

si lalang said...

congrats lil sista!!!!! ganbatte!!!!

luzclarita said...

Thanx guys!!!! (^_^)v